Παρατηρώντας το ενδιαφέρον των παιδιών για τα ζωάκια και τις προσπάθειές τους να μιμηθούν τους ήχους που κάνουν, σκεφτήκαμε να ασχοληθούμε εκτενέστερα το Νοέμβριο μήνα (2016) με το συγκεκριμένο αυτό θέμα.

Η πρώτη μας δραστηριότητα ήταν το παιχνίδι με τα πλαστικά ζωάκια στα μαξιλαράκια. Οι παιδαγωγοί έλεγαν την ονομασία ενός ζώου και ζητούσαν από τα παιδιά να ψάξουν να το βρουν μέσα από το πλήθος των ζώων. Στη συνέχεια, αφού το εντοπίζαμε, μιμούμασταν όλοι μαζί πώς κάνει, ποιον ήχο, δηλαδή βγάζει κάθε ζωάκι ξεχωριστά.

Στη συνέχεια διαβάσαμε παραμύθια με κεντρικούς ήρωες τα ζώα, των οποίων (παραμυθιών) οι μεγάλες εικόνες και τα έντονα χρώματα κέντρισαν σε μεγάλο βαθμό το ενδιαφέρον των παιδιών, προσφέροντάς τους ταυτόχρονα μια πρώτη επαφή με το γραπτό λόγο, μια εισαγωγή στον πρώιμο εγγραμματισμό.

Επιπρόσθετα χορέψαμε με τραγούδια που μιλούν για ζωάκια, ήρθαμε σε επαφή με νέα υλικά και σε συνδυασμό με τη φαντασία μας κατασκευάσαμε μοναδικές δημιουργίες.

 Τέλος, χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις μας και εξελίσσοντας την αντίληψη μας παίξαμε με την καμηλοπάρδαλη που τρώει μπάλες. Δώσαμε στα παιδιά τριών διαφορετικών μεγεθών μπάλες κι έπειτα από τη δοκιμή έδιναν στην καμηλοπάρδαλη την σωστού μεγέθους μπάλα να φάει.

Η κατάλληλη επιλογή που έκανε τη μπάλα να κυλήσει μέσα από το στόμα της καμηλοπάρδαλης, ενθουσίαζε τα παιδιά και συνοδευόταν με παλαμάκια απ’ όλη την ομάδα.