Η προσαρμογή των μικρών μας Ηλιαχτίδων έγινε σ’ένα υποστηρικτικό πλαίσιο που μέσα από την παρατήρηση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων τους,

θα καταστεί αποτελεσματικό στη δημιουργία ενός κατάλληλου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.

0

Η γνωριμία της ομάδας μας, η δημιουργία προσωπικών σχέσεων με την παιδαγωγό και τα παιδιά, η συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες και η προώθηση  της ελεύθερης έκφρασης και του συνεργατικού πνεύματος, μας απασχόλησαν το μήνα Σεπτέμβριο.

1

Κυρίαρχη θέση κατείχαν τα οργανωμένα ομαδικά παιχνίδια, τα ψυχοκινητικά παιχνίδια, οι ομαδικές εργασίες, παιχνίδια με τον εαυτό μας και το όνομά μας, οι ακροάσεις παραμυθιών, η διαμόρφωση του χώρου της τάξης μας και η σημασία στην παρατήρηση του ελεύθερου παιχνιδιού.

Κομπόστα παπουτσιών : Πόσο καλά σε έμαθα; Αναγνωρίζω σε ποιον ανήκουν τα παπούτσια που έπιασα;

Κομπόστα παπουτσιών : Πόσο καλά σε έμαθα; Αναγνωρίζω σε ποιον ανήκουν τα παπούτσια που έπιασα;

Ο εαυτός μου: Φτιάχνω τον εαυτό μου και ζωγραφίζω στην καρδούλα μου αυτά που με χαροποιούν και αυτά που με στεναχωρούν! Η ομάδα πρέπει να τα ξέρει!

Ο εαυτός μου: Φτιάχνω τον εαυτό μου και ζωγραφίζω στην καρδούλα μου αυτά που με χαροποιούν και αυτά που με στεναχωρούν! Η ομάδα πρέπει να τα ξέρει!

 

Σε κάθε ομάδα, κάθε μέλος είναι πολύ ξεχωριστό και μοναδικό! Έτσι και εμείς, καταθέτοντας και ζωγραφίζοντας το «ταλέντο» μας και τα μυστικά των γνώσεών μας,

τα ενώσαμε όλα μαζί και φτιάξαμε το ξεχωριστό παζλ των ΗΛΙΑΧΤΙΔΩΝ!

4

5

Η ομάδα μας συνεχίζει να δυναμώνει και να δημιουργεί με τα χέρια της μία μεγάλη αλυσίδα…

Μια δυνατή αλυσίδα που περπατάει, χορεύει, κάνει τρέλες, χωρίς να σπάσουν τα χέρια της.. Δύσκολο, αλλά αν τα καταφέρουμε, πραγματικά μοναδικό!!

7

Σοφία Ασημακοπούλου