Η παρουσία μας στον κήπο, είναι κυρίως συνδεδεμένη στο μυαλό των παιδιών, με την ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού  και των ομαδικών-αθλητικών δραστηριοτήτων. Με αφορμή, όμως, την περιβαλλοντική δράση, «Lets do it Greece 2016», η οποία διοργανώθηκε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά στη χώρα μας, υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας,  μας δόθηκε η δυνατότητα να υιοθετήσουμε μία υπεύθυνη στάση απέναντι σε θέματα που αφορούν στο σεβασμό του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα του σχολικού περιβάλλοντος.

Παρατηρώντας την εικόνα του κήπου μας, τα παιδιά κατέληξαν πως αυτό που χρειάζεται, είναι η διατήρηση της ομορφιάς του και της καθαριότητάς του.

Προτείναμε, λοιπόν,  να φυτέψουμε λουλούδια και λαχανικά, για να χαρίσουμε ωραίες μυρωδιές και πιο πολύ χρώμα στον κήπο μας.

Ωραία θα ήταν ,αν θα μπορούσαν κάποια απ’αυτά να φανούν χρήσιμα και στο φαγητό μας!

Ως ενεργά και υπεύθυνα μέλη μιας εθελοντικής δράσης, έχουμε και υποχρεώσεις. Τι θα αναλάβει να φέρει ο καθένας; Λουλούδι ή λαχανικό; Η απάντηση δόθηκε μέσα από τη διαδικασία της ψηφοφορίας.

1

Η μεγάλη μέρα έφτασε! Έχοντας φέρει μαζί μας όλα τα απαραίτητα εργαλεία μας και έχοντας προσκαλέσει τον κηπουρό του σχολείου μας, για να μοιραστεί μαζί μας τα μικρά μυστικά ενός κήπου, με μεγάλη υπερηφάνεια είμαστε πανέτοιμοι να φυτέψουμε!

2

Ο καλός μας κηπουρός, έχει κάνει ήδη μια προεργασία και μας φαίνεται τόσο περίεργο! Σαν λαβύρινθος είναι το χώμα.. Πολύ προσεκτικά ακούμε τις πολύτιμες συμβουλές του. Ο καλός μας κηπουρός, έχει κάνει ήδη μια προεργασία και μας φαίνεται τόσο περίεργο! Σαν λαβύρινθος είναι το χώμα.. Πολύ προσεκτικά ακούμε τις πολύτιμες συμβουλές του.

3

Αμέσως μετά το φύτεμα του κήπου μας, τα παιδιά, θέλησαν να τον διακοσμήσουν. Συζήτησαν και κατέληξαν να δημιούργησουν καρτέλες, προκειμένου να θυμόμαστε την ονομασία των λουλουδιών-λαχανικών μας και να απεικονίζεται στη ζωγραφιά και η φροντίδα που χρειάζονται, (ήλιος,νερό…). Συνεργάστηκαν άψογα και το αποτέλεσμα ιδιαίτερο και εντυπωσιακό!

4

Είναι πολύ σημαντικό να νιώθουν τα παιδιά σε κάθε ευκαιρία πως μπορούν να παίρνουν πρωτοβουλίες, να εκφράζουν ιδέες και να τις υλοποιούμε.

5

Έτσι «το περιβάλλον μας», γεμίζει παιδικές σκέψεις και δημιουργίες γεμάτες χρώματα, με ένα αποτέλεσμα που ανταμείβει τους πάντες!

6

Εκτός των άλλων, ήταν μία διασκεδαστική βιωματική δραστηριότητα η οποία έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν σε επαφή με σχέσεις αλληλεξάρτησης  του ανθρώπου και του φυσικού περιβάλλοντος, να παρέμβουν σε αυτό ασκώντας τις σωματικές τους ικανότητες και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας.

Η νηπιαγωγός,

Σοφία Ασημακοπούλου